the light shines

Hello everybody! Har nu varit hemma i 2 timmar efter att ha vandrat hela dagen i Böle/Helsingfors. Benen är trötta och mina fotsulor är sjukt sjuka, hade ju inte världens bästa skor!

Mer en helften av åttorna startade idag iväg mot Böle kl. 9.10 idag. Vi skulle alltså med handelsämen fara till Resemässan. Vi var framme i Böle 11 tiden och åt någonting smått på stationen och sen for vi till mässan. Det var faktist jätte roligt där fast det var ganska många männsikor där. Kl. 14 sku alla träffas på tågstationen igen men de som sku bli kvar i Helsingfors fick gå vidare sen. Det var endast Matilda,Mathias,Ronja,Eddi och jag som blev kvar vad jag vet. Vi gick nu omkring i Forum i 4 timmar. Jag köpte två t-shirts från gina tricot och ett nagellack + mat på subway. Hade en helt sjukt awsome dag idag med mycket skratt. Bättre än att sitta i skolan var det ju iallafall. Snart skall jag stänga datorn och krypa ner i min säng och se på TV. Godnatt!

btw; följ mig på twitter @mmarielinnea


Kommentarer
Postat av: mirella

sv: nej :(

2012-01-20 @ 22:21:35
URL: http://letsbehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0