I like the way you smile with your eyes

Hehe, bloggen har varit nere nu på sista tiden. Förlåt men har helt glömt bort den. Men det enda intressanta som har hänt är typ att jag har varit i en vecka till Åre med en helt jätte bra skribagrupp, och enligt mig var det helt jättejätte roligt, nu är jag på prao i lågstadiet och jag kan säga att 1:orna är super söta..

Knappast kommer det bli så mycket bloggandes nu på veckoslutet eftersom jag har konfirmation på söndag så vi skall förbereda och baka och öva osv. Det kommer vara skönt att alla gudsjtänster och övriga samlingar är över eller träffar men jag skulle göra vad som helst för att kunna fara en vecka till till Åre! Köpte en Peak ''huppari'' och en Fred Perry väska och alltmöjligt godis.

har inte jort så mycket idag, annat än att haft gymnastik med 1:onrna och 2:orna, småslöjd med 1:ettorna och engelska med 5A. Sen dess att jag har varit hemma har jag inte gjort något mer än ätit och nördat här framför datorn. Och mer än det skall jag inte göra annat än dansa då menmen. Vi hörs!


RSS 2.0