blixtar och dunder

Här smäller det bara överallt. Kl 18 idag fick man börja skjuta raketer och jag faktist överraskad att de har varit så lite raketer före om man tänker på t.ex. förra året.. Nu är det iallafall nyårsafton och jag sitter hemma hos Matilda. 19 tiden skall vi dra iväg till stan(?) och träffa Mathias och sen skall han pama någo papattin osv.. Kommer sekert bilder ikväll då vi har kommit tillbaka hit och då skall vi sekert si på någon film.. Ha en underbar fortsättning på nyåret och vi alla hoppas ju 2012 skall bli minst lika bra som 2011!

until the world go boom

Du under 2011..

Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - ja
Har du sovit under bar himmel? - nej
Har du varit på Gröna Lund? - nej

Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit i en annan stad? - klart
Har du bott hemma? - ja

Dina vänner under 2011..
Har en nära som dött? - halft
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - jaa
Har du varit kär i en vän? - han är ju min vän så jo..
Har du fått mer en fem nya vänner under året? sekert

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - hösten
Skrattat under 2011? - lika väll

Denna månad:
Har du varit kär? - ja
Har du kysst någon? - mjo
Har du pussat någon? - e it de samma sak? men jo
Har du kramat någon? - ja
Har du skrattat? - jaa
Har du gråtit? - jo
Har du varit glad? - ja
Har du varit ledsen? - nå jag e oftast ledsen när jag gråter..

När...
Grät du senast? - öö.. vet int
skrattade du senast? - igår ;p
Duschade du senast? - igår kväll
Lyssnade du på musik senast? nu
Hade du kul senast? - igår

Vem..
Kramade du senast? - Benjamin
Pratade du i telefon med senast? - Matilda
Fick du sms av senast? - Benjamin
Hade du tråkigt senast? - nu
Kommer du ifrån? - Hangö

Dig
Heter? - Marie
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 16 mars
Tycker du om någon just nu? - ja
Jag samlar på? - inget
Gröna eller röda äpplen? - gröna!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ronja/Matilda
Vilken tid gick du upp idag? - halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - hej,jaa
Vad ska du göra ikväll? -  vara med Matilda väll
Vad ska du göra imorgon? - de väll nyår så ja ska vara med Matilda
Vad vill du bli när du blir stor? - rik
Var vill du bo när du blir stor? - i NYC sku de va helt kul
Är det okej att gråta? - ja
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? - köpa ett hus på upper east side o flytta dit
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - ja
Solar du ofta? - sådär blir ganska lätt bränd men så mycket som möjligt 
Är du bra på att laga mat? - väll
Gillar du att dansa? - ja!
Hur vig är du? - int nu såå vig
vilken är din favoritglass? - Ben&Jerrys dendä ena
Tror du på ett liv efter döden? - ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvälls ;p
Vilken ögonfärg har du? - blå
Vilka hårfärger har du haft? - bara blont
Är du beroende av något? - nej
Brukar du bädda sängen? - nej
Har du kysst någon under den senaste månaden? - ja
Vad var det senaste du sa? - har du köpt raketer :D
Saknar du någon nu? - jaa


make today ridiculously amazing

Sitter hemma hos Matilda och wiii Bemmi är här.. nu nördar dom nyan cat men annars har vi otroligt kiva, märker nu hu mycket man har saknat han..

smile, and the world smile with you

Vaknade halv två idag, lite chokerande för jag brukar inte sova såå länge. Ronja var tvungen att fa tidigare för hon skulle till Björkkulla. Jag och Matilda åt morgonmål och sen fortsatte hon med att fixa sin blogg och jag spelade på hennes telefon, bl.a ninja fruit och nyan cat. Nu står hon i duschen och jag kom på datorn istället. Skall hem om en stund, äta mat, laga mig klar och sen träffa Bemmi. Har en känsla av att det här kommer att bli en super dag.

I'm a unicorn

Det här kommer att bli ett bildlöst och ett mycket onödigt inlägg som skrivs på Matildas htc... Börjar  fatta den nu så  madde  jag  kommer nog sen endå fa på dina messun. Klockan är 5 och jag är inte alls trött... synd nog fö jag sku vilja sova men tyvärr så får it jag sömn..höh. Men jag får nervena med den här telefon så innan jag slänger den i väggen så säger jag nu hejdå och hoppashoppas jag får sömn! xoxo

girls just wanna have fun

 
Sitter hemma hos Matilda tillsammans med Ronja. Matilda fyller ju år idag (grattis <3!) så vi har en liten sleepover. Hittils har vi sjungit, ätit och haft på oss ansiktsmasker så de känns ganska mjukt och länt i ansiktet. Vi ska chilla och si på film ännu och imorgon skall vi träffa Bemmi och jag kan inte bara vänta tills han kommer! Kommer inga flera inlägg mera så gonatt och sov sött.

hello my friends

 
Äntligen har jag nu denhär bloggen färdigt fixad så att jag kan börja blogga på den. Hade en blogg på devote men här på blogg.se kan man ha en mycket mer ''personlig'' blogg. Man kan lixom fixa mycket mer på designen och så. Jag fixade lite på min design själv men Christine gjorde det svåraste så tacktack jätte mycket. Hennes blogg kan ni hitta här. Ni som inte vet hurdan jag är vad jag tycker och så får bara följa med på min blogg så ni lär känna mig bättre om ni då blir intresserade. Jag lovar inget om hur aktivt det här bloggandet är men jag skall försöka det bästa. Enjoy!


RSS 2.0