I've been waiting for a guy like you to come around

hehe sitter och myser i min sköna Onepiece! Har fallit för den..

Skolan idag gick förbi ganska snabbt! Hade frågesport på geografin, räknade på matematiken. Sen hade vi gymnastik där vi skrinnade, hade inte skrinnat på läänge. Allt gick helt bra tills jag tappade balansen och föll halft på svanskotan, tog ine sjukt menmen... Go Marie! Go! Hade sen dubbeltime modersmål och efter det religion. V fick ut proven där jag hade 9, är faktist stolt om man tänker på hur 'mycket' jag läste. Efter skolan kom Matilda hem till mig och vi gjorde inte så mycket. Jag åt mat, hon prövade och så min Onepiece och sen såg vi på filmer min bror och hans vänner har gjort... Sjuk humor! Nu skall jag ta det lungt en stund och sen skall jag börja läsa på Historia provet tills imoron!


Kommentarer
Postat av: Christine

svar: hejhej :) Tackis :P

2012-01-26 @ 17:51:44
URL: http://christinenicole.blogg.se/
Postat av: madde

hahha de va sött när du föll :D hahah dedä en dag i skogen juttun när dom sprang o missa o sen dedä schampoo reklamen som kom där helt random.. man märkt it alls att de va nå lindbergs juttur :D

2012-01-26 @ 17:53:23
URL: http://thewayiam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0