It is now or never

Blev utslägnd från lektionen och uppskriven för att jag hade sneakat mig till biblioteket. Inte riktigt som jag brukar vara i skolan..

Började 8 med matematik. Såg sen på film i historian,fysiken,geografin. På engelskan hade vi historia prov och på religionen läste vi men sen blev jag och Melinda utslägnda för att jag sa typ ett ord till henne.. När skolan var slut måddes jag och Melinda bli kvar och läsa det vi missade. Kom hem sen och nu väntar jag bara på att få mat och sen skall jag till Matilda. Vi skall också vara med Lukas sen senare. Imorgon blir det nog inget inlägg.. Skall kl. 11 iväg på begravning och är sekert hemma först 11-12 tiden. Ha en bra fortsättning på dagen!


Kommentarer
Postat av: Christine

hej dom dä onepiecena, så hudana e dom att har dom myki extra utrymme eller e de bara lite? :D fö man ska ju ta enligt längd, men ja e jätte rädd att de endå int går på mig om ja tar enlit längd ::D



svar: brabra då får du nångång va min modell! :D hihi

2012-01-28 @ 20:01:31
URL: http://christinenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0