I want to be loved by you

Ville inte vakna idag! drömde att jag och Matilda träffade Harry,Liam och Louis vid Nadin och var med dem hela dagen ock sen till kvällen kom Niall och Zayn dit med. Sen drömde jag också att Harry var med i presidentvalet och blev vald till Finland president, sen måddes jag ringa till han och säga det och han blev helt chokerad för han kunde inte finska och valde mig som serketerare... like wtf!

Vaknade idag alltså 11 tiden. Åt morgonmål och så, lackade naglarna, fixade mig och kl. 13 träffades jag med Matilda. Först cyklade vi lite i stan och sen for vi till Hangon Pulla. Efter en stund kom Mathias dit och vi satt nu där i typ en timme. Sen for vi till Säästö Pörssi och köpte godis. Mtilda for hem och äta sen och jag blev kvar i stan med Mathias, vi var nu inte så länge för sen for vi också hem. Skall snart hem till Matilda och spendera resten av kvällen där.


Kommentarer
Postat av: mirella

nej härrigud marie..

2012-01-21 @ 17:50:44
URL: http://letsbehappy.blogg.se/
Postat av: Christine

"Harry var med i presidentvalet och blev vald till Finland president" ::DD::D:d dog.

2012-01-21 @ 20:37:02
URL: http://christinenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0