I wanna stay up all night and jump around until we see the sun

The awkward moment när du är såå inne i dina tankar att du täkte cykla in i Lidl istället för att gå..

Någon borde komma och väcka mig ur mina drömmar. Har faktist ganska svårt att koncentrera sig! Började skolan 8 idag med tillvalsjumppa där det bara är 3 flickor oO. Det var faktist roligare att ha gymnastik med pojkarna. Vi hade innefotboll och helt bra gick det väll (?) Efter det hade vi engelska, historia och handälsmämenx3 + att jag var på fysik stöd. Har ju fysik prov imorgon och mycket har jag läst. Men vadå One Direction är mer lockande! Har också varit på scouter som var helt jäätte jobbigt! Mer har jag inte gjort. Nu skall jag ta och göra lite sit-ups och tänja lite. Sen måst jag läsa på fysik och sen for jag sova. Gonatt säger jag nu!



Till Christine; tack fö hjälppen : )


Kommentarer
Postat av: Christine

varsågod :)):)

2012-01-16 @ 21:17:27
URL: http://christinesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0