get out of my head

Naww alla i 1D är såå söta, speciellt Niall. Deras ''One thing'' video är iallafall en av de bästa jag har sett!

Skola idag från 8-15. Matematik först, efter det historia, sen fysik och engelska. Var sedan på elevkårsmöte så jag missade elevhandledning.. (kom just på att jag vill ha jordgubbar) två sista timmarna hade vi geografi och religion. Kom hem i snö stormen och sen var mamma hemma och min första tanke ''shit det är henne födelsedag och jag har inte sakt grattis eller köpt en presant'' Men gav en kram och sa grattis och sen var allt bra. Var hemma ganska länge, cyklade endå till kvällen till Matilda. Vi såg på The Vampire Diaries, och såg på One Direction videon. Nu bloggar jag och hon går igenom vad vi gjorde på elevkårsmöte. Kommer kaanske fler inlägg när jag kommer hem. Men ha en bra fortsättning på den här kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0