'cause I can't love you more than this

Omnomnom.. fick mat just! Var jätte hungrig. Skolan idag var från 8-15. Okej det odödigt att säga det eftersom typ alla dagar börjar och slutar tillika. Började med 3h bildkonst. Gjorde en mask som jag blev faktist helt nöjd med. Efter det hade vi fysik prov som jag är ganska seker på att gick bra. Efter det hade vi finska och sen såg vi 2h på 2012 på fysiken. Blev en stun doch väntade på Matilda och så for vi hem. Kom hit på datorn, nu skall jag skriva klart, läsa lite bloggar och sen skall jag se nyaste GG avsnittet. Halv 19 har jag ju dans och kommer hem sekert först 20.30-21 tiden så får se om det blir mer bloggande. Måste kanske läsa lite på religion också. Nå men nu säger jag hejhej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0