you make my heart race

Min mage är lika stor som en korgboll.. inte för att jag är gravid! har bara ätit lite föör mycket....

Mitt bloggandes har varit lite trögt nu, men det var nästan bara för jag hade inga bilder, hihihi! lol..
Idag hade vi skola då från 8-12:

8-9 matematik, gick igenom ekvationer
9-10 engelska, skulle repetera ord från datorn....
10-12 dubbeltimme finska, skrev läxan på tavlan

När jag kom hem for jag på datorn och satt där och nördade 2h. Sen jobbade jag lite och efter det somnade jag.. Mer har jag nog inte gjor idag.. eller jo ätit som en häst. Planerade på att fara ut och skrinna eller nåt sånt men sen såg jag hur kallt det var så hell to the no att jag tänker fara någonstans idag! Ha en kiva onsdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0